GuidePedia



``Srećna sam što imam ovakvu princezu i što su tu svi ljudi koje volim. Tu je i moj brat koji je bio uvijek uz mene, i kada mi je bilo teško i kada mi je bilo lijepo i ovim putem mu se zahvaljujem``, rekla je pjevačica a onda dodala:
``Ja imam nas deset. Nažalost, jedna rođena sestra mi se udavila 1992. godine, kada je imala 13 godina. Jučer bi joj bilo 36 godina``,prisjeća se Mina.
Pjevačica tvrdi da je najviše raduje osmijeh njene kćerke i da na taj način zaboravlja sve teške trenutke koje je u životu preživjela.
Govori i o tome da od svoje kćerke ne krije da ima oca, ali i da će joj neke stvari reći tek kroz par godina.
``Ja joj uvijek pričam da je mama i tata vole, da zna da ima tatu. Ali ona je još mala, tek za par godina će shvatiti šta i kako.``
Što se tiče Igorovog učešća u rijalitiju ``Parovi``, Mina govori da ne želi da njeno dijete bude upućeno u stvari koje nisu za njen uzrast. Kasnije, kada odraste ćemo da okinemo vrata pa neka uđe u pozorište da vidi šta se tamo dešava``, govori pjevačica u emisiji ``Ekskluziv``.

(Kurir)
 
Top