GuidePedia



Vita Tarot tvrdi da mu smeta to što Maca priča mnogo perverznih riječi, što traži ``pomagala``, uzima bananu... On kaže da mu to smeta zbog njegove kćerke koja sigurno gleda rijaliti zbog njega.
``Šta se ti svuda miješaš? Pusti me više! Jesam, tražila sam vib***or. I jesam uzela bananu i iskoristila je kako bih se zadovoljila. Banana je poslije pukla i morala sam da je bacim. Sreća kupila sam kilogram banana prije nego što sam ušla tako da imam za svaki dan po dva-tri puta``, rekla je Maca.
Jelena Golubović je stala u Macinu odbranu i rekla da se ona tako ponaša od prvog dana, a da Vita priča loše o Maci jer je ona odbila njegove masaže.
``Vita je bio go u kupatilu i Jelena i ja smo prolazile i onda me on zvao da mu se pridružim u tuš kabinu. Ako ga je sramota što ti kćerka sve ovo gleda, kako te nije sramota da mene zoveš u kabinu. E, sad kad on mene kritikuje, i ja ću da kažem``, rekla je Maca.

(Alo.rs)
 
Top