GuidePedia




- Zbog porodičnih problema bio sam prinuđen da sazrim mnogo prije svojih vršnjaka. Mirno i bezbrižno djetinjstvo pretvorilo se u brigu za najvažniju osobu u mom životu - moju majku. Ona je vodila životnu borbu s opakom bolešću. Kad sam to saznao, nisam mogao da sjedim skrštenih ruku. S ocem, koji je takođe muzičar, počeo sam da radim po kafanama. Imao sam samo 15 godina - priseća se Petar i nastavlja:



- Preko nedjelje sam išao u školu, a vikendom sam pjevao u kafani, po svadbama i veseljima kako bismo sakupili dovoljno novca za mamino liječenje. Teško je bilo zaraditi za hljeb i lijekove - kaže Nisić.
Pjevač ističe da su godine patnje i bola sada iza njega.
- Mama se uspješno izliječila i srećna je što sam nastavio da se bavim muzikom. Bodri me od prvog dana. Prošle godine je toliko navijala za mene da se i dan-danas drugari šale na moj račun. Kad god me sretnu na ulici i u gradu, kažu: „Evo ga Peca, ljubi ga majka“ - priča Nisić, koji vjeruje u svoju pobjedu:

- Prošle godine mi je za dlaku izmaklo finale, ali me je tada u duelu zasluženo pobijedio Mirza Selimović. Vjerujem u sebe i ove godine se nadam najboljem - kaže Petar.

(Kurir)
 
Top