GuidePedia



Kako saznajemo, Enesi je zdravlje narušeno i pije jake lijekove, ali je ipak bila raspoložena da odgovori na nekoliko pitanja.
Enesi smo najprije objasnili da se u Srbiji svašta piše, te da je nedavno planula vijest kako se ona odrekla svoje kćerke.
``Nije istina, ni govora. Gdje ću se odreći svog djeteta? Bila sam ljuta na nju što je prekršila obećanje i spavala sa Gastozom, i rekla sam da mi ne ide na oči! Ali nikad nisam rekla da je se odričem ili da je kopile. To nije istina.``
Macina majka je dalje objasnila da su njoj poznati klipovi koje je njena kćerka snimala prije rijalitija.
``Pa ja vidim klipove kada pošalje nekom od prijatelja, pa to dođe do mene. Inače, ona to ne radi da ja vidim, jer ja to njoj ne dozvoljavam, ali se ona sakrije od mene, pa se snima.``

(Kurir)
 
Top