GuidePedia



Naime, fitnes-instruktorka, koju je prije tri mjeseca prebio bivši suprug Vlada Stanojević, umalo da i na javnom mjestu dobije batine od izvijesne Slađane.



- Ana Marija je prišla Bagzijevom nasljedniku, a kada ga je poljubila, njegova djevojka Slađa je odlijepila što ga muva na njene oči. Otjerala ju je iz lokala, u koji se inače svraća pred zoru jer radi i kada se svi ostali zatvore. Ljubomorna djevojka je instruktorki usput pripretila riječima: „Ako te ja dohvatim, gora ćeš biti nego kada te je Vlada udario“. Bila je spremna da je tuče ako smjesta ne ode kući. Žujevićeva se uplašila i otišla, tako da je izbjegla veći incident - otkriva izvor, koji je bio jedan od očevidaca ovog događaja.



Pozvali smo Ana Mariju da čujemo njenu stranu priče, a ona je potvrdila da se u subotu vidjela sa Milenkovićem.



- Tačno je da sam bila u toj kafani i da sam se pozdravila s Bagzijem. On mi je drug i poljubila sam ga u obraz. Nikakvu djevojku nisam vidjela. Bila sam kratko i otišla - ispričala je Žujovićeva za Kurir.

(Kurir)
 
Top