GuidePedia



Za razliku od prethodna dva puta, sada ulazi kao VIP gošća koja će specijalnim zadacima zadavati muke ukućanima.

Starleta Soraja Vučelić sinoć je ušla u slovenački rijaliti „Veliki brat“ koji se snima na Košutnjaku u Beogradu. Iako šou traje već dva meseca, starletu su pozvali da bude gošća koja se neće boriti za nagradu.
- Dva gosta iz Slovenije i ja ulazimo u kuću. Ukućani će misliti da želimo da im preotmemo nagradu, ali sam ja već potpisala ugovor i dobila honorar od 15.000 evra. Mene neće moći da izbace, niti da glasaju za mene. U kući ću biti do kraja rijalitija, odnosno mesec dana - rekla je Soraja za „Blic“, neposredno pred ulazak.
Ni Soraji nije bilo jasno zašto su baš nju pozvali kada se rijaliti ne emituje u Srbiji, pa je potražila odgovor.
- Rekli su mi da su...
 
Top