GuidePedia



Krstinja Matanović, takmičarka u šouu „Pinkove zvezde“ koja je oduševila žiri i gledaoce, na svakom svom nastupu misli na pokojnu majku Vesnu, koja je umrla od karcinoma grlića materice.
Sedamnaestogodišnja Crnogorka koja osvaja sjajnim vokalom bez mame je ostala kad je imala samo deset godina. Ona se ni danas ne miri sa činjenicom da nje više nema.
- Gubitak majke teško sam podnela. To rečima ne mogu da opišem. Imala sam samo deset godina i nisam ni bila svesna šta se zapravo dogodilo. Kako godine odmiču i kako sam sve starija, više sam svesna da nje nema i da, zapravo, život moram da nastavim bez osobe koju sam najviše volela. Mnogo mi je teško! Ono što želim da pomenem jeste da sam ovo takmičenje posvetila isključivo svojoj majci. Mislim da bi ona bila ponosna na mene - ispričala je u emisiji pevačica i dodala:
- Mnogo sam emotivna osoba, a...
 
Top