GuidePedia



Ružicu Veljković isprovocirali su cimeri u rijalitiju „Parovi“ i naterali je na suze kada su pomenuli priču o njenom abortusu, o kome je ona pre dva meseca pričala za Kurir.
Naime, bivšu modelsicu prvo su napali Jovana Tomić Matora, Veljko Dabetić i Gastoz, a onda ju je Jelena Golubović dotukla prozivkama na račun njene trudnoće sa Andrijom Akijem Markovićem. Ružica prvi put nije imala volju da se raspravlja, već je briznula u plač i nije mogla da prestane jer nikada neće prežaliti što je, kako kaže, ubila svoje dete.
Pokajala se
- Odlazila sam u crkvu i palila sam sveću jer nisam mogla da prežalim što sam ubila to dete. Zbog toga mi je uništen život. Nakon toga sam pila alkohol u velikoj količini, i dalje prolazim tu krizu. Nisam tada mogla da dozvolim da rodim dete jer sam dobijala batine i znala sam da ni ja toj bebi ne bih...
 
Top