GuidePedia



Čim su srpski fudbaleri osvojili zlato na Svjetskom prvenstvu za mlađe od 20 godina, starlete su se bacile u lov - što organizovano, što pojedinačno. Tako je Atina Marković Tigrica Ferari jurila „orliće“ ispred Skupštine, a potom i po splavovima i kafanama.

- Atina je po svaku cijenu željela da odvuče u krevet nekog mladog fudbalera ali, na svu sreću, to joj nije uspjelo. Još je kao pojačanje povela i Mimi Oro, koja samo što je napustila vilu „Parova“ - kaže obaviješteni izvor za „Blic“, a starleta sa žaljenjem potvrđuje priču.
- Nažalost, onaj na koga sam naletjela ne dopada mi se - kaže Atina, koja se slikala sa centarforom Stanišom Mandićem.
Iako su je na dočeku navijači prozivali, ona u tome ne vidi ništa loše.
- Poželjela sam da odem na jedan tako veliki doček pošto u svom životu nikada ništa slično nisam doživjela. Prijatelj me je uveo kod novinara. Bile su mi slatke pjesmice koje su skandirali na račun mene i Andrije Živkovića. Otišla sam u grad da bih ga privela, ali nisam uspjela. Daj bože da mi padne šaka da mu pokažem šta je provod - kaže Atina.
Na sreću, „orlići“, osim što su na terenu borbeniji od starijih kolega, očigledno su i pametniji - bar ne dopuštaju svakome da im se uvuče u krevet.

(Blic.rs)
 
Top