GuidePedia



Do sada sam mogla bez vežbi. Ali kada sam prošle godine napunila 40, shvatila sam da je vreme da počnem.
Ceca u teretanu ide sa ćerkom Anastasijom
- Sila gravitacije čini svoje i na treninge sam krenula zajedno sa Anastasijom - rekla je za „Blic“ folk pevačica Ceca (41), koja je otkrila da ide u teretanu i da je shvatila da su zdrav duh i telo ključni za dobro raspoloženje i zaustavljanje starenja.
Kada u hotelu nema teretane, Seka diže pune flaše viskija
Seka Aleksić (34) svaki dan zaglavi u teretani po nekoliko sati. Aleksićeva ima dva lična trenera, dok vežbanje nadgleda i suprug Veljko Piljikić. Pevačica često sa pratiocima na društvenim mrežama podeli fotografiju iz teretane ili jelovnik za taj dan. Iz benča diže po 60 kilograma, a pet serija je obavezno.
- Ja sam živi dokaz za to da ništa ne može da...
Pročitajte ceo članak na blic.rs
 
Top