GuidePedia



Ljiljana Vasić sa svojom snajom Anitom i trogodišnjom unukom Anđelom preživela je danas pravu višečasovnu porodičnu dramu pošto su joj policajci upali stan u Ulici 11. krajiške 71 iako, kako kaže, ima sve papire da je dom njen i u njemu živi već sedam godina. Nesrećna žena pretila je da će se baciti sa terase sa devetog sprata. Posle više od četiri sata pregovora policajci su otišli iz stana pa se Ljiljana vratila sa terase u sobu.

- Upali su mi u stan i hteli su da promene bravu. Zbog toga sam pretila da ću se baciti sa devetog sprata - ogorčena je Ljiljana.




Policajci, kako kaže, već četvrti put pokušavaju da joj uđu u stan.


- U kući sam samo ja dok snaji i unuci ne daju da uđu u stan. Bili su i sinoć ovde iako je nedelja. Snaja, unuka i ja smo bili u šetnji i nikoga nije bilo kući. Tri sata su nas držali...
 
Top