GuidePedia


Maloletni dečak optužio je zvezdu “Granda” da ga je u toaletu kluba terao na seks, evo šta je pevač rekao o tome!
Nekoliko meseci nakon što je Amar Jašarspahić Gile pobedio u sedmoj sezoni muzičkog takmičenja “Zvezde Granda”, oglasio se maloletni dečak u medijima optuživši ga da ga je u toaletu kluba gde je pevao seksualno napastvovao.
Pevač je ovu priču demantovao, ističući da je izmislio gazda kluba u kojem je pevao.
- Šokiran sam lažima objavljenim u pojedinim medijima, a koja se tiču mog imena i prezimena. Jasno je kao dan da je neko objavljivanjem ovakvih bljuvotina želeo da ukalja moju čast i karijeru, koju, ako je suditi po njenom početku, očekuje lepa budućnost.U pomenutom tekstu jedino je tačno da sam nastupao u Beču i da se gazda restorana zove Sani Tulić. Sve ostalo je laž! Apsolutna neistina, zla namera pomenute persone i želja da se uništi moja karijera i povredim kao pevač i osoba uopšte.Kao prvo, kada je reč o mom privatnom životu, nikada nisam imao sklonosti kao istom polu. Kao drugo, tokom nastupa, pauze i posle koncerta, ni jednog trenutka nisam bio sam. Pored mene, sve vreme su bili moji muzičari, ali i mendžer, koji me prati na svim nastupima.
Kao treće, tvrdim da je identitet maloletnog mladića potpuno izmišljen, kao i cela njegova navodna izjava. Kao četvrto, čitav nastup trajao je tri sata, kao i u svim klubovima do sada, kojih je bilo nebrojeno. U prilog ovome govori i podatak, da je “gospodin” Tulić moju ekipu i mene ispratio veoma ljubazno i bio prezdovoljan činjenicom da smo mu napunili lokal. Tako da, iz svega napisanog, jasna je kao dan njegova namera da preko moje karijere izreklamira svoj novootvoreni restoran-klub, koji, po svemu sudeći ne može da razradi drugačije! – odbranio se Gile tada 
opera-17.com
 
Top