GuidePedia





Najmanje četiri automobila su izgorjela u požaru koji se početkom nedjelje dogodio u Metohijskoj ulici, na Vračaru, u Beogradu. Požar je izbio u ranim jutarnjim časovima i zahvatio četiri vozila, a vatrogascima je trebalo više od 15 minuta da ugase vatru.
Prema iskazima očevidaca, vatra je prvo zahvatila automobil “BMW” koji pripada Vuksanoviću a zatim i ostale automobile, a sada bivši vjerenik pjevačice Nataše Bekvalac otkriva ``šta je sve moglo da se desi``.
``Bio sam u stanu i izletio čim su me pozvali. U tom trenutku komšije su već zvale vatrogasce. Nisam mogao da povjerujem svojim očima. Bog me je spasao. Da sam samo 20 minuta kasnije stigao kući i ja bih izgorio u automobilu``, rekao je Vuksanović ``Storiju`` i dodao da je i dalje u šoku i pod stresom.
``Problem je bio u instalacijama, što je majstor i potvrdio. Niko mi nije prijetio, ali sada je sve na policiji``, dodao je on.
Svu brigu oko štete maneken i pobjednik rijalitija Survivor je ``prepustio osiguravajućim društvima`` i napomenuo da osjeća veliko olakšanje što se sve odigralo tokom noći kada u njegovoj ulici nema prolaznika ni komšija i što je sve prošlo bez ljudskih žrtava i povrijeđenih.

(Mondo.rs)
 
Top