GuidePedia



Atina je za magazin “SCANDAL!” rekla da Ružicu otac tjera da se pros*ituiše, jer, navodno, on i njegova žena Tatjana nemaju novca. Dodala je da je bivša Modelsica narkomanka koja već godinama koristi drogu. Zbog svih ovih riječi Veljković je riješen da tuži Kristinu Marković, odnosno Atinu Ferari.
“Ona je sotona, u njoj leži đavo. Na lijekovima sam za smirenje. Mi smo pošteni ljudi, moja djeca su poštena. Držimo cvjećaru i radimo posao kao i svi drugi građani. Sram je bilo”, besni Aleksandar Veljković.
Ružičin otac u dahu nastavlja:
“Moja kćerka je manekenka, radila je dosta revija, a šta je Atina? Jedna obična igračica ispod šatora! Ma, ona uzima pare za se*s, a ne moja Ružica. Za nju se to priča, pa sad želi takve bljuvotine da napakuje mom djetetu. Naći ću dokaz da se bavi pros*itucijom. Pa njoj je Era Ojdanić gurao ruke ispod haljine, a može deda da joj bude. Čim Ružica izađe, tužićemo je!”
Aleksandar, za kraj, ogorčeno dodaje:
“Vidio sam i u jednom nedjeljniku da se skidala i pokaziala polni organ. To dokazuje ko je ona, kakva je osoba i na šta je sve spremna.”

(Telegraf.rs)
 
Top