GuidePedia



- Ovo nije moguće! Priče u javnosti su mi narušile ugled i zato me više ne podržavaju ljudi - vikao je Ilija i nerazumljivim glasom poručio jednom od mještana svog sela da pod hitno mora nešto da preduzme kako bi mu se popularnost vratila.

- Ako ne uradiš onako kako treba, da ljudi shvate kako sam ja dobar, odrubiću ti glavu kada izađem. Smjesta se mora učiniti nešto da moje ime ne bude ukaljano, jer sam pošten - siktao je unezvjereni Zmaj iz sveg glasa, dok se činilo da će od bijesa pući.

Potpuno van kontrole i bez trunke zdravog razuma, nastavio je da urla i prijeti novinarima.

- Novinari su za sve krivi. Zbog njih imam malo glasova. Kada izađem odavdje, tući ću ih sve dok ne budu polizali sopstvena g**na - bio je van sebe Grahovac, kome se činilo nemogućim da ga publika kazniti upravo zbog ovakvog ponašanja.

Iako su mu organizatori često gledali kroz prste zbog riječnika i prijetnji koje je upućivao raznim ljudima, ovog puta je poslat u izolaciju. On je, inače, u nekoliko navrata prijetio da će se po izlasku obračunati sa novinarima, dok je, u trenutku kada ga je Tijana Ajfon nominovala, sasuo salvu uvreda na njen račun.
(Alo.rs)
 
Top