GuidePedia



Govoreći o vezi sa 15 godina mlađim sportskim menadžerom popularna Seve je rekla sljedeće:
``Igor je prekrasan muškarac i dobar čovjek koji me voli i pazi u svakom trenutku. Blagoslovljena sam što ga mogu voljeti volim i što zajedno uživamo u životu. Velika je radost gledati kako se vole on i Aleksandar. Ali Igor nije mogao biti drugačiji jer je toplinu i iskrenost naslijedio od roditelja, Olje i Dragana, koje ja obožavam. I sretna sam što ću Draganu biti gošća na koncertu u Loznici. Iz ljubavi prema Igoru i prema Draganu.``
``Ne znam šta se danas sluša i što je moderno, ali kad slušate srce, nikad nećete pogriješiti. Pogotovo ako je vaše srce čisto. Moje srce mi je donijelo samo dobro i zahvaljujem mu na tome. Donijelo mi je sina, Igora, pjesme koje pjevam, ljude koje imam za prijatelje, život koji živim``, rekla je 43-godišnja Severina.

(novi.ba)
 
Top