GuidePedia



Seve je izjavila da sve vrijeme posvećuje svom sinu Aleksandru i Igoru Kojiću, Kebinom sinu.

– Tamo gdje ima mnogo ljubavi nema mjesta za strah. Vjerujem u bajke i u ljubav do kraja života. Moje srce mi je donijelo samo dobro. Donijelo mi je sina, Igora i pjesme koje pjevam, život koji živim – rekla je Vučkovićeva, a onda je ispričala šta misli o porodici svog dečka.

– Igor je prekrasan muškarac i dobar čovjek koji me voli i pazi u svakom trenutku. Blagoslovena sam što mogu da ga volim i što zajedno uživamo u životu. Velika je radost gledati kako se vole on i Aleksandar. Ali Igor nije mogao biti drugačiji, jer je toplinu i iskrenost naslijedio od roditelja, Olje i Dragana, koje ja obožavam. I srećna sam što ću Draganu biti gošća na koncertu u Loznici. Iz ljubavi prema Igoru i prema Draganu – zaključila je pjevačica i ovim vjerovatno stavila tačku na priče da se Keba i ona ne vole.
(Telegraf.rs/Hello)
 
Top