GuidePedia



Srpski vaterpolo reprezentativac Nikola Rađen otvoreno je govorio o problemima sa kokainom, zbog kojih je pred rigoroznom kaznom Svetske plivačke federacije.

Na Kongresu o prevenciji dopinga u sportu u beogradskom Domu omladine, Rađen je govorio kako je sebi naškodio, što mu je ujedno i svojevrsni stav pred FINA, a zvaničnu odbranu mora poslati do 13. jula.



"U karijeri sam testiran tačno 15 puta. Uvek sam bio negativan do sada. Testiran sam na najvećim takmičenjima, Svetskom i Evropskom prvenstvu, a i van sezone. Kada sam izvučen u Španiji, znao sam šta sam uradio i šta me čeka. Ispoštovao sam pravila, dao uzorak kako obaveze nalažu, nisam pravio probleme. Početkom godine me je iznenadila smrt oca, u klubu nije išlo kako treba, borio sam se sa pritiskom... Uradio sam šta sam uradio. Stil života i okruženje nisu bili pogodni po...
 
Top