GuidePedia



Macina majka smatra da je njenoj kćerki trebalo pripasti treće ili drugo mjesto. I ona, kao i njeni najbliži, prijatelji... mišljenja su da je Senada prevarena, da je trebala dobiti bolju nagradu jer je zahvaljujući baš njoj, nastavlja njena majka, itekako porasla gledanost rijalitija.
- Hepi televiziji se zahvaljujući mojoj Maci itekako povećala gledanost. Sramota je što su joj dali četvrto mjesto. Treće je nekako bilo najrealnije, a ne da ga dobije ona Zmaj od Šipova. Nemam ništa protiv tog čovjeka, ali je moja Senada dala veći doprinos ``Parovima`` nego on. Zaista sam razočarana. Zvalo me je dosta moje rodbine i prijatelja i svi su mišljenja da je Maca trebala dobiti bolju nagradu - ogorčena je naša sagovornica.

Do zaključivanja ovog teksta ona se nije čula sa kćerkom. Samo joj je poslala poruku i napisala kako još neće doći u Tuzlu.

- Ima dosta obaveza oko snimanja pa zbog toga će nešto duže ostati u Beogradu - priča njena majka.

Maca je kao jednu od nagrada dobila 10.000 eura. Njena majka bi bila najsretnija kada bi taj novac uložila za kupovinu neke garsonjere.
- Kamo sreće da novac uloži u nešto pametno, a ne u taj CD. Ona je ko blesava navalila da snimi album. Dat će pare za to i na kraju ništa. Pa ne pjeva ona toliko dobro da može s jednim CD-om napraviti karijeru. Ne znam ko joj je napunio glavu takvim pričama da može uspjeti kao pjevačica. Ali neka radi šta hoće. To je njen novac, ona ga je zaradila - nastavlja naša sagovornica.

Senadina majka živi u kući sa svojim pastorkom. Nakon smrti njenog supruga ona je ostala na gornjem spratu kuće, dok je u prizemlju njegov sin. Svoju kćerku će, nastavlja ona, dočekati jna svom spratu kuće, iako se njen pastorak kao ni njegovi najbliži nikako ne vesele što bi ona mogla tu doći.

- Oni su jako ljuti na nju i nikako je ne žele u kući. Ali šta me briga. Ona će doći kod mene, u moj dio kuće i s tim nemaju ništa - tvrdi Enesa.
Otkriva da je njen pastorak ogorčen na Macu jer je u ``Parovima`` navodno pričala kako ju je u ranoj mladosti htio silovati očuh!
- Došla mi je snaha i rekla kako će oni tužiti Macu dok izađe iz ``Parova`` zbog tih laži. Rekla sam joj da ona to nije izjavila, ali ona tvrdi kako ju je čula svojim ušima kada je na televiziji pričala o tome. Šta ja tu mogu. Ako postoji snimak na Hepi televiziji i ako je ona to zaista izjavila, neka s njom to rješavaju. A, ona sigurno zna neke stvari o kojima nije željela prije pričati. Ja sam u to neupućena i ne znam šta joj je trebalo da to izjavljuje, ako je zapravo i rekla - pita se njena majka.
Kada smo je pitali u kojem tuzlanskom naselju se nalazi kuća u kojoj živi nije željela otkrivati jer joj je - zabranjeno!
- Oni su mi rekli (pastorak i njegova porodica op.a.) da ne smijem otkrivati koje je naša kuća jer će, ukoliko dođu novinari, tužiti i mene i one koji budu bilo šta slikali - priča Hodžić.
Enesa dodaje kako bez obzira na sve što se dešavalo tokom emitiranja ``Parova``, jedva čeka da zagrli svoju kćerku.
- Bilo je nekih stvari koje sam joj zamjerila i koje mi ni sada nisu jasne zašto ih je radila. Nekada je bila previše vulgarna, prosta ali ja znam da je ona to radila kako bi se što više pričalo o njoj. Na takav način je privlačila pažnju ne bi li osvojila što bolje mjesto. Ali eto šta su joj uradili - razočarana je macina majka.

(expressmag.ba)
 
Top